Saturday, May 23, 2009

SABTU, 23 MEI 2009

Salam semua...
game kali ini disertai oleh ramai pemain jemputan. Antara pemain jemputan yg hadir menjemputkan diri adalah Reza7 bersama pasangan, dan kakak berangkat kepada kak nitta (lupo lak den namo akak tu apo, tau dio org pasir mas je)

zam B juga hadir, setelah balik kuala lipis tempoh hari. jangkkan bahawa beliau balik kampung kerana mencari tangkal kuat ternyata sedikit meleset, kerana dia balik kampung sebenonya melawat mak dia yg dimasukkan ke dlm wad kerana serangan darah tinggi. Jadi sama2 lah kita mendoakan kesihatan mak beliau agar bertambah sihat.

keputusan perlawanan tidak berada di tangan saya, yang penting saya menang semua perlawanan saya. (agak nye la kot...ke..saya kalah satu game eh?) hahahahahahhahah!
maaf ler....kalau kalah pun patut sebab saya memang bari kemenangan kepada lawan hari ni. bagi pihak lawan suker......(biasa la alasan bila time kalah)

lepas badminton, kesemua pemain telah berkumpul di poco-poco untuk makan! makan adalah perkara paling utama kepada para pemain setelah bertungkus lumus bermain dan ketawa. dato mansor seperti biasa adalah juara dalam bab makan pada malam ini.

Kemuadian, upacara sidang karaoke pula menjelma. mansor dan honey menunjukkan mutu suara yang mentakjubkan...sampai honey mendapat siulan kedamaian dari akak2 askar yg ada kat restoran situ. adalah disyaki bahwa ada isyarat2 mau tukar2 nombor tepon tu! dan rupa2 nya, Zam B mempunyai mutu suara yang enak di sumbangkan, dan telah dengan secara rasminya akan dipanggil ZAM SPIDER plak lepas ni.

Bestnyer Racket club juga akan membuat kutipan sebanyak RM5 seorang untuk tujuan membeli hadiah kepada rakan yang nak kawin hujung bulan ni. Duit sumbangan akan dikutip pada sessi 30 Mei 2009 dan harus diserahkan kepada kak nitta, selaku penyumbang mahram utama hal nikah kawin ni. Sesiapa yang ingin memberi sumbangan, sila hubungi monsty atau nitta_68 di #bestnyer dalnet. (members to Bestnyer Racket Club adalah wajib menyumbang, kalau tak sumbing...)

Sekian, majulah sukan untuk bestnyer racket club.

No comments:

Post a Comment