Wednesday, May 20, 2009

Selasa, 19 Mei 2009

Laporan pada hari Selasa tempoh hari telah tidak diupdate kerana moderator yang telah terbusy dengan kerja2 yang amat banyak. Tetapi laporan hari selasa akan tetap menemui anda sekalian.

Berita Utama
Zam B telah takut dan balik kampung lagi sekali, kali ini ke Pahang. Adalah amat diyakini, tujuan beliau pergi ke Pahang adalah untuk mencari tangkal2 mujarab dalam usaha untuk mengalahkan pasangan TOP freemen - monsty yang sudah memegang tampuk kejuaraan selama 2 minggu. Pasangan yang hanya kalah sekali ini (pada mula2 series) ini telah berjaya mengekalkan kehenseman dan kejaguhan baik di gelanggang hijau atau parquet.

Disebabkan pada selasa lepas zam B takde, makan monsty telah dengan rela hati berpasangan dengan zam K dan telah berjaya mengungguli kesemua perlawanan melibatkan bergu lelaki. Bila nak main bergu campuran yg last tu plak lampu secara dengki telah ditutup. Alasan kerana masa dah time. Ye ke? Atau itu adalah strategi para pemain untuk memerangkap keadaan mata pemain2 yang rabun iaitu honey_jzi?

Lain2, Eirya juga telah menunjukkan satu mutu permainan dengan gaya dan keunggulan dalam perlawanan bergu campuran bersama dato mansor. Kool, macam biasalah, kalah la gamaknya. (maaf, saya dah lupa la result sebenar, jadi kira boleh la ekk...)

syina, atau doremon wanita juga merangkap jurufoto bertauliah telah menagkap gambar rama-rama dengan banyaknya. selain itu adalah juga gambar2 pemain sikit. boleh la....kita tgk la pic2 tu bila saya berjaya upload pic tersebut ok. maklumlah, saya ni baru je dlm bidang penyiaran blog ni. lom pas peksa lagi la..

sekian, majulah moderator sebagai blogger.
jumpa lagi hari sabtu ni~~~!

No comments:

Post a Comment